Friday, May 29, 2009

my first crush...

dulu masa ak skolah ak pernah ske kat sorang awek nie..
die dak kelas ak gak, tapi ak tak pernah cakap kat die yang ak da hati ngan die...
lepas abis skolah ak still lagi contac2 ngan die..
konon nak cucuk jarum la.
tibe2 satu hari tu masa ak duk ngah msg ngan die, die kata kat ak yang die dah da bf...
masa tu tuhan je la yang faham perasaan ak..
cedeh yang teramat lah orang kata..
tapi mcm biasa ak masih kool..
hehehe
tapi cedeh xleh lama2, sebab bagi ak benda yang lepas bior lepas..
so lepasa 5 minit jiwa ak dah kembali tenang...
ak mula memikirkan awek yang sorang lagi..
yang mana ak suka dia dlm diam...
ak sendiri x sedar bla ak mula ska kat die...
hehehe...
skunk bagi ak klu ada jodoh x kemana...
wasalam...

yg benar...
storyteller

Thursday, May 28, 2009

Supernatural





kepada sesiapa yang belom tengok lagi citer ni..
lah tgk citer nie sekarang...

citer ni tentang dua orang adek beradek yg menjadi 'ghost hunter' selepas ayah mereka hilang tanpa dikesan

citer ini penuh dengan aksi-aksi yang menyeramkan, ganas dan mencuit hati.

cast: jared padalecki & jason ankles

Sunday, May 24, 2009

Oh Lubang Jamban

ceritera ini berkisar tentang Lakok(bukan nama sebenar)seorang kanak-kanak berusia 5 tahun di Seberang Perai, Pulau Pinang.

Lakok merupakan seorang kanak-kanak yang amat nakal. dia selalu membuli sepupu-sepupunya semasa dikampung. ada la pada satu hari yang x berapa nk hening, dia ngata dekat sorang sepupu die. "amat(bukan nama sebenar) busuk" beberapa kali. tibe-tibe sepupu die ambik penyakar yang tersandar di dinding. kemudian hendak memukul si lakok tu.(jadi ler adegan kejar mengejar antara mereka berdua)lako pon lari lah dengan sekuat hatinya untuk mengelak daripada terpukul dengan penyakar. sedang die berlari, die terpijak diatas penutup lubang jamban(tempat takungan najis)yang pecah semasa die memijak nye. die kemudianye jatuh kedalam lubang yang dipenuhi dengan najis tersebut.

dikatakan separuh daripada badanya dipenuhi dengan najis.

Tuesday, May 19, 2009

vids lagu p ramlee

video

nie adalah antara lagu pramlee yang paling disukai aku...
hehehehe
aku x kesah per orng lain nk kata...
janji hidup mesti enjoy